she goes to seoul

she goes to seoul
she goes to seoul

Monday 7 April 2014

Neogen code 9 檸檬魚子精華面膜












Neogen code 9 檸檬魚子精華面膜 네오젠 코드나인 레몬 그린 캐비어 에센스 !!!!!!! ^____________^ 

Neogen code9識買一定係shegoestoseoul買,韓國最賣得又好用既已經比我地入晒返黎, 連廠商個邊已經記得我地, 今次再拎貨比左個更好價錢我地. 韓國門市就425 ,香港出面賣緊最貴就500幾, 最平就300幾, 歡迎大家出去格價, 就會識返黎搵我地買, 全港最平就係度.我地唔係係代理或且批發度入 ,直接問韓國廠商拎貨, 最直接又最有保証, 所以價錢都好直接平比大家 

我地一直都有賣Neogen code 9 金箔黑魚子精華面膜 最近好多客人有問我地咁有冇Neogen code 9 檸檬魚子精華面膜 咁我地就入埋, 等大家多個選擇啦.

Neogen code 9 [檸檬魚子精華面膜] 係Neogen第一代既精華面膜, 而 [金箔黑魚子精華面膜]係第2代, 一聽都知係成份唔一樣啦 好明顯第二代既成份係尊貴D, 質地係Rich d, 而 [ [檸檬魚子精華面膜]就Light d.

兩個用法都一樣, 而我自己試晒兩個, 其實即時效果都好好, 即刻有光澤左同塊面好滑, 上妝貼d, 因為用個塊特別設計既cotton pad茶d 精華上面既時候 已經可以順便去埋角質.

Neogen code 9 [檸檬魚子精華面膜] 

綠色魚子 (Green Caviar),又名海葡萄,屬於珍貴的天然海藻,蘊含豐富礦物質,可說是深海中的美容聖品。從綠色魚子及冬蟲夏草、黃岑、當歸、白樺樹、牡丹根等45種植物精華中提取 55 種維他命,配合以低溫高壓的方式,萃取檸檬排毒成分,迅速滲透肌膚底層,增強肌膚儲水功能,美白排毒,提升彈性。老化止步,逆齡再生。 

檸檬魚子急救精華面膜集齊去角質、爽膚水、乳液、精華、面霜、按摩膏、修護面膜的功能,同步解決皮膚9大問題,有效改善乾燥缺水、毛孔粗大、皮膚暗啞、角質堆積、色斑、皺紋、鬆弛、黑眼圈。無添加配方 無人工防腐劑,人工色素.

檸檬魚子急救精華需要配合特製棉片面膜使用,採用和皮膚細胞結構相似的3層棉層: 極纖密網狀純棉層,柔和去除皮膚角質; 圓點棉層,促進肌膚充分吸收精華。氣墊設計增加皮膚彈性。經過抗菌測試的面膜棉,吸滿280ml精華液,相當於10瓶高濃縮精華液的含量,每用一張等於吸收了半支白金級別的多效修護精華! 

使用方法:
1. 將精華液倒入裝有棉片面膜的瓶子裏
2. 潔面後,取出一片浸滿精華液的面膜,用網面(黃色)依皮膚紋理輕拭、按摩
3. 用圓點棉層 (白色) 輕輕按壓全臉,由內而外,由下而上按摩
4. 可以用手輕拍,讓皮膚充分吸收精華液
5. 每日使用一片,妝前或卸妝後均可使用,敏感皮膚每星期使用三次

HOW TO USE VIDEO:
http://www.youtube.com/watch?v=lNiR5bY4vUM

LIVE CHAT wts app: 5406 6503
wechat id: shegoestoseoul

訂購可以直接填Order form
https://docs.google.com/forms/d/1cu7Ld2oj82Dx96Ri0sSH-iA0YpWyYtO6IDLOsKLl9HE/viewform

Paypal/ 信用卡:
www.shegoestoseoul.com
電話:5406 6503
不分平日周末都會盡快在24小時內給您回覆
支援: Whats app , Kakao talk, Wenxin, LINE


No comments:

Post a Comment