she goes to seoul

she goes to seoul
she goes to seoul

Tuesday 25 March 2014

mise en scene玫瑰精華髮尾油

mise en scene玫瑰精華髮尾油



星星系列: 미쟝센 (mise en scene玫瑰精華髮尾油)

這支應該不用多介紹, 去韓國一定會係Olive Young 或且ARITAUM 門市會見到, 仲係係星星女神既梳妝木台出現過.

上年2013個時係韓國已經熱賣, 因為韓國既美容節目Get it Beauty介紹過, 不過我自己好怕髮尾油, 因為係澳洲住個時, 買過Argan oil同Coconut Oil髮尾油都錯晒, 茶完個頭好似立足成日咁, 所以自始就怕怕了. 就算上個月去韓國個時, 我都係知道勁熱賣, 但都係冇買黎用.

係最近幫客人代購返黎, 佢比左我試, 我先知原來同之前d 髮尾油真係有dd唔同, 其實岩岩茶上去, 都係小小立立地, 陣味就真係冇玫瑰味, 係洗頭水味 " 不過又估唔到過左一陣, 就唔立, 望落去有光澤. 哈哈同埋Oppa 摸我個頭既時候, 佢話好滑, 好柔順.

如果本身係電左髮或且直髮用就好好, 勁旱頭髮超岩用, 不過如果用捲髮器捲之後既曲髮, 咁個日就唔好茶了, 茶完好似有dd重咁, 頭髮曲唔倒.

www.shegoestoseoul.com

P.S. 記得茶髮尾好啦, 唔係會變左油頭嫁!!! 仲有支野係免沖水嫁. 不過髮尾油LEE樣野立唔立都係睇人.

如果有妞們咁岩買野黎交收, 我LEE幾日都會拎D現貨同支Tester出黎, 你地有興趣可以試下上頭髮先 

No comments:

Post a Comment